Sport Horses World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sport Horses World

Dit is een Nederlandstalig paardenspel. Speel een personage in je eigen verhaal! Ga paarden trainen, word een fokker, start een manege, het kan allemaal. Je kunt wedstrijden rijden over de hele wereld, misschien wordt jij wel de nieuwe kampioen!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Deze site
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo jan 29, 2014 2:46 pm van Kate

» Layra
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 8:07 pm van Layra

» Wie zit er achter dat computerscherpje?
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo apr 13, 2011 5:28 pm van Layra

» Moderators
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptydo jun 10, 2010 10:07 pm van Kate

» Strand voor iedereen
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptydi apr 13, 2010 8:12 pm van Kate

» Westerly Winds
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 10:48 pm van Kate

» onderschrift
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 8:31 pm van Kate

» Rate Avatar
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 6:23 pm van Kate

» Westerly Winds
Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 5:44 pm van Kate

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op wo aug 30, 2023 9:43 am.

 

 Strand voor iedereen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 5:48 pm

Maar hij is eng xD en Charlotte is Sexyer <'3
-

Jay grijnsde even. "Waarom niet? Als het nou iemand anders was nee, Maar degene van wie ik jou.. Dat is een ander verhaal lieverd" Hij ging ook even Recht op zitten. Jay sloeg zijn armen om Kate's middel. "Je bent te perfect voor mij, Wist je dat?" Hij glimlachte naar haar. "Ik wil je nooit meer kwijt. Echt niet om welke redenen wat dan ook. Als der wat is kun je het altijd mij vertellen dat weet je toch?" Jay drukte een kus op Kate's Zachte lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 5:57 pm

Sure, dacht Kate. Ze mocht dan wel verliefd op hem zijn, ze wist niet of ze ooit nog iemand zou vertellen wat ze had meegemaakt en wat de gevolgen daarvan waren. Toch knikte ze en keek hem aan. 'Dat weet ik,' zei ze zacht. Ze was even verbaasd over de lieve kant die hij nu liet zien maar dacht er niet te lang over na. Ze pakte zijn hand en stond op, hem mee omhoogtrekkend. 'Laten we ergens heengaan waar we alleen zijn.' Ze keek even om zich heen maar besloot dat Jay wel wist waar ze heen konden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 6:01 pm

Jay trok kate tegen zich aan. Hij had nog zijn armen om haar middel. "Waar?" Even was hij stil en streelde haar wang. "Bedoel je gewoon naar een huisje of Gewoon de natuur in?" Vroeg Hij Half Fluisterend. Jay keek even in haar ogen. Ze waren mooi, Té mooi net zoals ze was. Was ze gestuurd om de hele mensheid uit te roeien? Nee. Jay begon opeens te lachen om die gedachte. Hij hield snel zijn mond. "Sorry, Ik had net een grappig gedachte over jou"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 6:06 pm

'Wat jij wil,' antwoordde ze fluisterend terug. Ze keek hem even ernstig aan. 'Ben je nog maagd?' vroeg ze hem daarna. Ze wist dat je zo'n vraag niet zomaar moest stellen, maar ze wilde het gewoon weten, dan kon ze zich daarop voorbereiden. Ze verwachtte niet dat hij dezelfde vraag terug zou stellen, ze had het gevoel dat het wel overduidelijk was dat zij al een aantal jongens 'versleten' had.
Kate keek hem even nieuwsgierig aan toen hij lachte maar dacht er verder niet over na, ze was teveel bezig met wat zij waarschijnlijk zo zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 6:13 pm

"Je denkt het wel hé?" Vroeg Jay lachend. "Nee, Dat ben ik niet. " Hij pakte Kate's hand. "Ik weet wel ergens, Het zou wel een beetje gek zijn dat ik nog maagd ben op mijn negentiende." Jay liep met Kate veder. "De paarden vinden ons wel en anders zijn ze wel op de manege bij mij of bij jou" Jay sloeg een arm op Kate heen. "Maar je hebt je antwoord nu, Maar zou je die vraag meer nooit willen stellen?" Zei hij. Jay vond het eigenlijk best gemeen om te liegen. "Kom even zitten." Hij ging zitten op een boomstam. "Je vraagt je zeker af waarom ik dat van je vraag.." Even was het een paarden minuten stil. "Vroeger nog op de Middelbare was ik het 'schoothondje' je weet wel, Popu's en Niet. Graig, De mooiste jongen, Dat vonden ze dan was het populairst. Ik moest voor hem meiden vangen en dat deed ik anders werd je in elkaar geslagen. Mijn broertje is daar helaas aan dood gegaan. Een keer moest ik der zoveel voor hem lokken en dwong hij me tot séx met ze. Als ik het niet gedaan had, Dan was ik nu niet bij het mooiste meisje van De Wereld"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 8:40 pm

Ze haalde haar schouders op. 'Ik vind het niet gek hoor, om op je 19e nog maagd te zijn.' Ze ging naast hem op de boomstam zitten en luisterde naar zijn verhaal. Aan het einde had ze tranen in haar ogen en ze begreep niet hoe hij dit zomaar kon vertellen, zo makkelijk leek het ook. Ze bewonderde het wel in hem en vroeg zich af of hij nu ook verwachtte dat zij iets zou vertellen. Ze dacht even na. Nee, hij had geen idee dat zij ook maar een heftig verleden zou kunnen hebben, en dat wilde ze ook wel zo laten. 'Ik vind het zo erg voor je,' zei ze een beetje verdrietig. 'Dat je zulke nare dingen hebt meegemaakt..het moet wel moeilijk voor je zijn, leven zonder je broertje en je bent ook nog eens verkracht..' Ze slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptywo feb 24, 2010 8:44 pm

Jay glimlachte even. "Het maakt niks uit. Het is gebeurd en je kan het niet terug spoelen. Maar ik ben toch blij dat ik jou heb" Hij keek der aan. Jay veegde haar tranen weg hij lachte. "Huil je nou om mij?" Hij grijnsde. "Ik wist niet dat jij zo gek was" Jay Gaf haar een kus.

-
Op hs, Is Gossip nieuw, Ze is fan van Twilight Smile Heb met der gemailt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptydo feb 25, 2010 9:33 am

Jay glimlachte even. "Het maakt niks uit. Het is gebeurd en je kan het niet terug spoelen. Maar ik ben toch blij dat ik jou heb" Hij keek der aan. Jay veegde haar tranen weg hij lachte. "Huil je nou om mij?" Hij grijnsde. "Ik wist niet dat jij zo gek was" Jay Gaf haar een kus. - Hij stond op en tilde Kate op. Hij liep naar een huisje. "Niks beters wist ik dat in de buurt was" Lachte hij. Jay deed de deur open en liep bukkend naar binnen anders stootte kate haar hoofd. Hij zette haar op een zacht&groot tweepersoonsbed. Jay deed de deur dicht en ging naast kate zitten.

-
Ik maak hem even wat langer
Op hs, Is Gossip nieuw, Ze is fan van Twilight Smile Heb met der gemailt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:00 pm

Ze glimlachte en kon nog net tegenhouden dat ze zou gaan blozen. 'Ik ben niet gek, ik geef om je,' zei ze. Ze hield haar adem in toen hij haar optilde maar hij droeg haar alsof ze zo licht was als een veertje. Ze kon nauwelijks nog helder nadenken nu ze in een ruimte was met alleen Jay en zij en ze wist wat er zou gaan gebeuren. 'Van wie is dit huisje?' vroeg ze een beetje onnozel. Ze moest in ieder geval zeker weten dat er niemand binnen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:04 pm

Jay keek der even aan. "Van Sinterklaas" Mompelde Hij Schijnheilig. "Ha-ha" Jay grinnikte. "Nee, het is van mijn Broertje, maar die is al twee weken in Bali en komt pas over een half jaar terug, Dus ik moet momenteel hier op dit oude schort letten" Jay rolde met zijn ogen. "Maar Hoezo dan?" Vroeg Hij, Jay wilde weten waarom ze dat moest weten. Hij dacht even aan de paarden maar die kende de weg wel en ze waren goed zindelijk, Dus die zouden niet zo snel weg lopen. En zowel dan zouden ze naar 'ons' lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:15 pm

Ze grijnsde breed. 'Dan weet ik zeker dat we geen gasten krijgen.' Ze liet zich achterover vallen op het bed en trok Jay met zich mee. Ze kuste hem vurig. Nog even keek ze hem vragend aan voordat ze de deken over hun beiden heentrok en ze een heerlijke avond beleefden alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:18 pm

Hier kan ik niet zoveel op antwoorden, Dus het is nu ochtend XD
-

Jay werd pas laat in de ochtend wakker. Hij rekte zich uit en keek naast zich. Jay zag Kate liggen en drukte een kus op haar voorhoofd. Hij stapte voorzichtig uit bed, Hij douchde. Jay droogde zich af en kleedde zich aan. Hij maaktte een ontbijtje voor kate en die zette hij op het nachtkastje naast het bed. Er zat ook een briefje bij van: Even bij de paarden kijken en Voeren. x Jay was bij de paarden <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:42 pm

Toen Kate wakker werd was ze eerst even gedesorienteerd. Ze lag in een vakantiehuisje, in haar eentje en naast haar stond een ontbijtje. Ze las het bijbehorende briefje en begreep toen pas dat ze hier de nacht had doorgebracht met Jay. Ze glimlachte even en sprong daarna het bed uit, ze voelde zich hier niet gemakkelijk. Ze raapte haar kleren bij elkaar, die over de hele kamer verspreid waren - wat had getuigd van een wilde nacht - en trok deze snel aan. Snel at ze het ontbijt en zette de spullen daarna in de vaatwasser. Toen ze naar buiten liep kreunde ze, haar geleende paard Gabana was natuurlijk weg. En aangezien ze geen zin had om te lopen ging ze maar aan het strand zitten met een zucht, hopend dat iemand langs zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 4:46 pm

Jay had de paarden op naar de manege gebracht nadat hij ze ergens gevonden had. Vanuit de manege liep hij weer naar het strand, Natuurlijk duurde dat even. Jay dacht even na, Zou kate der mobiel hebben aan staan? Hij waagde het maar en smste haar. #Kate, Waar zit je? x# Na 10 minuten wachten Borg Jay zijn mobiel op en liep het strand op. Hij zag kate zitten en liep zacht , stil en onopvallend naar haar toe, Jay stond achter der. Hij zakte iets door zijn hurk en sloeg zijn armen om Kate's middel. Jay drukte kleine kusjes in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 5:13 pm

Kate zat met gesloten ogen te dromen, ze kon zich elk detail van afgelopen nacht weer herinneren. Met een glimlach op haar gezicht herinnerde ze zich hoe Jay..
Met een harde gil sprong ze overeind toen ze ineens armen om haar middel voelde. Ze draaide zich snel om en haar vuist schoot uit richting degene die achter haar was komen staan. Het was een geluk dat Jay op zijn hurken had gezeten, anders had hij nu een gebroken kaak. Kate zuchtte opgelucht toen ze zag dat hij het was maar in haar ogen was nog angst te lezen. 'Jeetje, Jay, wil je me nooit meer zo laten schrikken,' zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 5:18 pm

Jay stond voorzichtig op. Hij keek der aan. "Rustig joh. Uh.. Als jij dat wilt" Jay keek even voorzich uit. "Waarom ben je zo paniekerig?" Hij bleef staan, Jay had geen zin in weer een aanval vand e moordlustige Kate Razz. Jay wachtte niet op antwoord en keek der diep in haar ogen aan. "Kate.. Je verbergt iets, Wil je het astjeblieft zeggen?" Jay keek der nog aan. "Ik heb ook geen geheimen voor jou.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 5:33 pm

Nu keek ze echt paniekerig en met haar ogen zocht ze al naar vluchtwegen als dat nodig mocht zijn. Binnen een paar seconden had ze een eventuele route uitgestippeld en kon ze een beetje kalmeren. Ze keek hem recht aan. Ze wist dat hij op den duur recht had om het te weten maar nu kon ze gewoonweg niets vertellen. Het was te pijnlijk.. Ze schraapte haar keel. 'Sorry als ik je hier pijn mee doe, maar ik kan niet vertellen wat er is.' Hiermee gaf ze dus al aan dat er wel wat was en dat was voor haar doen al veel, aangezien ze wat haar verleden betrof erg gesloten was. 'Maar het ligt niet aan jou,' voegde ze er nog snel aan toe. 'Het heeft niets met jou te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 5:36 pm

Jay knikte. Hij liep langzaam naar der toe, Jay sloeg zijn armen om Kate's middel weer en drukte een kus op haar voorhoofd. "Ik hoop dat je het me later wel kan vertellen." Hij had der nog steeds vast. "De paarden zijn trouwens al terug, We moeten dus lopen of heb je daar geen zin in?" Lachte jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyza apr 10, 2010 8:09 pm

Ze had haar ogen neergeslagen en hield ook hem vast. 'Dankje voor je begrip,' zei ze zacht. Ze pakte zijn hand. 'Lopen samen met jou is niet zo erg,' zei ze, en er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. 'Helemaal niet erg zelfs.' Ze legde haar arm om zijn middel en met haar andere woelde ze even door haar verwaaide haar. Ze liepen het eerste stuk over het strand en kwamen al snel bij de weg aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptyzo apr 11, 2010 6:58 am

"En wat nou als ik je onder een auto duw?" Grijnsde Jay. Hij plaagde der gewoon een beetje. "Zal ik dat doen?" Jay keek der aan. "Neee Dat doe ik niet want daar ben je te mooi voor." Hij drukte een kus in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Emptydi apr 13, 2010 8:12 pm

'Oh, wat dat betreft vertrouw ik je volledig,' zei ze glimlachend. Ze schudde lachend haar hoofd. 'Is dat de enige reden waarom je me niet onder een auto zou duwen?'
Haar hand dwaalde van zijn middel naar zijn kontzak terwijl ze stevig doorliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strand voor iedereen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kate stelt zich voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sport Horses World :: Wereld :: Strand-
Ga naar: