Sport Horses World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sport Horses World

Dit is een Nederlandstalig paardenspel. Speel een personage in je eigen verhaal! Ga paarden trainen, word een fokker, start een manege, het kan allemaal. Je kunt wedstrijden rijden over de hele wereld, misschien wordt jij wel de nieuwe kampioen!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Deze site
Strand voor iedereen Emptywo jan 29, 2014 2:46 pm van Kate

» Layra
Strand voor iedereen Emptywo apr 13, 2011 8:07 pm van Layra

» Wie zit er achter dat computerscherpje?
Strand voor iedereen Emptywo apr 13, 2011 5:28 pm van Layra

» Moderators
Strand voor iedereen Emptydo jun 10, 2010 10:07 pm van Kate

» Strand voor iedereen
Strand voor iedereen Emptydi apr 13, 2010 8:12 pm van Kate

» Westerly Winds
Strand voor iedereen Emptyza apr 10, 2010 10:48 pm van Kate

» onderschrift
Strand voor iedereen Emptyza apr 10, 2010 8:31 pm van Kate

» Rate Avatar
Strand voor iedereen Emptyza apr 10, 2010 6:23 pm van Kate

» Westerly Winds
Strand voor iedereen Emptyza apr 10, 2010 5:44 pm van Kate

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op wo aug 30, 2023 9:43 am.

 

 Strand voor iedereen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 6:56 pm

Dit is een groot strand met strandhuisjes en stallen der naast. Hier kan je overnachten Smile
-

Jay was nog bij kate. "Zullen we misschien naar het strand met de paarden? Mijn ouders hebben daar een strandhuisje. En als Destiny niet kan mag je wel en paard lenen" Hij keek kate aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 6:59 pm

Kate glimlachte. 'Leuk!' zei ze enthousiast. 'Maar ik kan inderdaad nog niet met Des rijden, dat duurt nog wel even. Dus als ik een paard van je mag lenen zou dat mooi zijn,' knikte ze.

Ze smste Balou even,want die zou er vast ook wel zin in hebben: Hee Balou, ga je mee naar het strand met nog wat anderen? x Kate
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Admin
Admin
Jake


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 13-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Pasadena
Manege: --

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:00 pm

Jake wandelde over het srand en dacht na. *Zou ik hier gaan rijde?* ja ik pakte Dark Fire en ging rijden.Ik pakte mijn zadel en teugel en zadelde hem op hij briesde meteen naar Jake ik aaide hem over zijn rug en neemde hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:03 pm

"Kun je zonder zadel en teugels rijden?" Jay had Gabana en Quinn uit de stal gehaald. Één hengst en één ruin. Hij liep naar kate en Liet Gabana aan kate snuffelen. Zo leerde hij haar kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:38 pm

Kate knikte. 'Tuurlijk kan ik dat, maar aan het strand rijd ik liever met een hoofdstel om, als je het niet erg vindt.' Kate bekeek het paard voor haar. 'Dag precious,' fluisterde ze naar Gabana. Ze hield haar handen open voor zich en liet hem aan haar ruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:43 pm

Jay knikte. "Hmm, je kunt het proberen maar Gabana is geen teugels en zadels gewent. Hij luistert alleen naar woorden" Jay kwam even later terug met een zadel en hoofdstel. Quinn zag het gelijk en begon paniekerig te worden. Hij hinnikte fel tegen Jay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:46 pm

'Het zadel hoeft niet,' zei Kate. Ook zij zag hoe Gabana reageerde maar maakte zich er niet druk om. 'En wat bedoel je met "hij luistert naar woorden"?' Ondertussen pakte Kate het hoofdstel aan en haalde daar de sperriem en het bit vanaf. Tevreden keek ze naar het resultaat en ging wat dichter bij Gabana staan. Rustig benaderde ze hem en kriebelde eerst wat door zijn manen voordat ze wat er nog over was van het hoofdstel, om deed. Ze liet de riempjes nog even los zitten zodat hij rustig kon wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:49 pm

"Hij luistert naar wat je zegt. Gabana zitten" Zei Jay Kalm. Gabana ging rustig als een hond zitten. Jay Kalmeerde Quinn.

-
Ik ga eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 7:58 pm

Kate keek hem verbaasd aan. 'Dat is weird,' ze ze. 'Luistert hij wel naar anderen? Straks wil ik dat hij stil gaat staan en dan gaat hij galopperen ofzo.' Ze vond het een beetje griezelig. Toch klom ze wel vast op zijn rug en ging netjes zitten, zonder een woord te zeggen. Ze was bang dat hij bij het minste of geringste woord ineens ervandoor ging Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 8:18 pm

Jay lachte. "Zeg maar iets wat ie moet doen, Maar op het dak klimmen kan die niet" Jay Steeg op Quinn en wachtte tot Kate klaar was. Hij aaide Gabana ondertussen die steeds de geur van kate's shampoo opsnoof xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Balou
co-Mod
co-Mod
Balou


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium, een halfuur van Antwerpen

Personage
Leeftijd: 17
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyza feb 13, 2010 9:32 pm

Balou was bijna bij het strand. Ze kon de prachtige blauwe zee al zien en spoorde Felicity aan tot een rustig galopje. Nadat ze Kate's sms had gelezen was ze haar merrie meteen gaan zadelen. Op het strand zou ze wel zonder zadel rijden, maar voor de rit ernaartoe wilde ze City's spieren niet te veel belasten. 'Kom op, meid, ik zie Kate al,' fluisterde ze de merrie toe. Kate was samen met een jongen die Balou niet kende. Waarschijnlijk Jay, dacht ze. Voor de laatste korte, maar steile afdaling naar het strand liet ze City nog even in stap gaan, ze wilde geen ongelukken.
'Hey, Kate, ik ben er!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyzo feb 14, 2010 1:08 am

Kate was eigenwijs en drukte zacht haar kuiten tegen hem aan, ze wilde kijken of hij ook 'gewoon' kon rijden. Hij deed het wel, maar Kate wist niet of hij het helemaal goed begreep. In ieder geval was hij in beweging, en toen Kate eens testte en 'galop' zei, sprong hij keurig aan in galop. Kate keek enthousiast om naar Jay. 'Je paarden zijn echt goed getraind!'
Toen ze aankwamen zag Kate Balou met haar paard staan en ze zwaaide. 'Mijn stalgenoot en vriendin van vroeger,' legde ze aan Jay uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyzo feb 14, 2010 8:21 am

"Ow Oké" Zei Jay even, Hij hoorde het niet goed want hij was een beetje bezig. Intussen waren ze al op het strand en Jay Steeg van Quinn af. Quinn galopeerde vooruit naar een Villa, Niet groot maar ook niet klein. Jay liep hem langzaam achterna. Er kwam een pipeje, Jay pakte terwijl hij liep zijn mobiel uit zijn zak. Het was Mark, Zijn broer. Hij vroeg waar je waren. Jay lachte in zich zelf, Echt Mark die zich verveelde. Jay smsde terug dat ze bij het strand waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Balou
co-Mod
co-Mod
Balou


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium, een halfuur van Antwerpen

Personage
Leeftijd: 17
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyzo feb 14, 2010 12:47 pm

Balou was afgestapt en haalde het zadel van City's rug. Ze wilde ook het hoofdstel uitdoen, maar ze bedacht zich omdat City waarschijnlijk nogal onstuimig zou zijn op het strand. Had ze haar halster maar meegenomen. Ze legde het zadel aan de kant en sprong op City's rug. Even later was ze heerlijk relaxt over het strand aan het galopperen. Wat een vrijheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptyzo feb 14, 2010 5:18 pm

Jay was in de kleine stallen naast het huisje. Hij zette Quinn los in één stal. Hij liep naar buiten en zag mark aankomen, Mark had weer zijn fototoestel in zijn handen en maakte foto's terwijl hij naar me liep. Jay lachte. "Sukkel, Ik ben geen fotomodel" Lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptydi feb 16, 2010 4:47 pm

Lunaaa; je speelt Mark niet dus mag je niet zeggn wat hij doet (:
---

Kate was afgestegen en liep met Gabana naar het water. Samen gingen ze pootjebaden en Kate giechelde toen Gabana om haar heen draafde en zij daardoor nat werd van de spetters. Ze keek even naar haar bloesje wat nu behoorlijk doorscheen en haalde haar schouders op. Het zag er alleen maar sexy uit, vond ze. Kate keek even om zich heen en zag in de verte Balou galopperen, en aan de andere kant van het strand zag ze Jay met een andere jongen staan, die veel op hem leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Balou
co-Mod
co-Mod
Balou


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 10-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium, een halfuur van Antwerpen

Personage
Leeftijd: 17
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptydi feb 16, 2010 5:18 pm

Toen ze uitgegaloppeerd waren, keek Balou waar Kate was. Ze zag haar in de zee plezier maken met haar paard. Balou had ook wel zin in een frisse duik.
'Wat denk je meid, gaan we zwemmen?' Felicity brieste zachtjes en begon richting zee te wandelen. Balou snoof de heerlijke zeelucht op en begon spontaan te lachen. Wat was het leven toch mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptydi feb 16, 2010 5:26 pm

Wel, Mijn zusje zit naast me en ik kan zo inloggen op haar account : Strand voor iedereen Icon_twisted
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptydi feb 23, 2010 9:00 pm

In haar natte kleren liep Kate naar Jay toe, Gabana liep haar gewillig achterna. Eenmaal bij Jay en de andere jongen aangekomen plofte ze in het zand, waardoor er aan haar broek honderden zandkorreltjes bleven kleven. Ze had echter niets in de gaten en keek naar Jay. Ze klopte met haar hand naast haar. 'Kom je zitten?' vroeg ze met -wat ze hoopte - een verleidelijke glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 4:59 pm

"Natuurlijk, Waarom niet?" Grijnsde Jay, Hij had toch niet veel te doen dus waarom niet even zitten? Hij ging naast kate zitten. "Waar heb je gabana eigenlijk gelaten?" Vroeg Jay. Shagur lag lekker te pitten in de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 5:05 pm

Kate rolde met haar ogen en hief langzaam haar arm op. Haar wijsvinger wees naar Gabana, die pal naast hun een paar grassprietjes had gevonden. 'Maar ik heb wel wat interessanters te doen dan op je paard letten,' zei ze met een big smile. Ze rolde om zodat ze op haar buik kwam te liggen en kroop wat dichter tegen Jay aan. Langzaam boog ze zich over hem en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 5:12 pm

Jay grijnsde, "Sinds wanneer zijn meisjes romantisch?" Hij zoende maar mee, Niet maar, Hij deed het gewoon omdat ie van Kate hield. Jay legde zijn handen op haar rug. Hij dacht ook na, Was dit wel goed? Ik ken der pas net? Dacht ik bij me zelf. Gewoon niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 5:28 pm

'Ik ben het meest romantische meisje op aarde,' beweerde ze lachend, waarna ze haar lange donkere haren uit haar gezicht veegde en hem opnieuw kuste, deze keer met heel veel passie. Ze voelde zijn handen op haar rug en er ging een rilling van genot door haar lijf. Ze had alleen nog maar oog voor de jongen bij haar en niet meer voor haar omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 5:33 pm

Jay vond het wel een krachtige uitdrukking die 'ik ben het romantische'. Maar het was ook wel grappig. Het was al langzaam donker aan het worden maar daar lette Jay niet op. Kate was té perfect om waard te zijn, Zijn ex... Nouja die was het tegenovergestelde. Jay zoende kater, Maar uit eindelijk was Het tongen. Jay streelde Kate's Rug.

-
Btw Robert is vampier Jay niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Emptywo feb 24, 2010 5:44 pm

rob is geen vampier, zijn personage die hij speelt wel ^^
-

Kate begon de knoopjes van zijn bloes los te maken terwijl ze hem zoende. Toen ze daarmee klaar was ging ze even rechtop zitten en keek hem afwachtend aan. 'Wil je verdergaan?' zei ze glimlachend. Ze wist niet of hij iemand was die zich, zodra hij iets had met iemand er helemaal voor ging, of juist rustig aan deed. Ze hoopte dat hij wat dat betreft hetzelfde was als haar, dat zou een hoop gedoe schelen. Ze wachtte op antwoord en ondertussen streelde ze zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Strand voor iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strand voor iedereen   Strand voor iedereen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strand voor iedereen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kate stelt zich voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sport Horses World :: Wereld :: Strand-
Ga naar: