Sport Horses World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Sport Horses World

Dit is een Nederlandstalig paardenspel. Speel een personage in je eigen verhaal! Ga paarden trainen, word een fokker, start een manege, het kan allemaal. Je kunt wedstrijden rijden over de hele wereld, misschien wordt jij wel de nieuwe kampioen!
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Deze site
Tulpen, Kracht van de liefde Emptywo jan 29, 2014 2:46 pm van Kate

» Layra
Tulpen, Kracht van de liefde Emptywo apr 13, 2011 8:07 pm van Layra

» Wie zit er achter dat computerscherpje?
Tulpen, Kracht van de liefde Emptywo apr 13, 2011 5:28 pm van Layra

» Moderators
Tulpen, Kracht van de liefde Emptydo jun 10, 2010 10:07 pm van Kate

» Strand voor iedereen
Tulpen, Kracht van de liefde Emptydi apr 13, 2010 8:12 pm van Kate

» Westerly Winds
Tulpen, Kracht van de liefde Emptyza apr 10, 2010 10:48 pm van Kate

» onderschrift
Tulpen, Kracht van de liefde Emptyza apr 10, 2010 8:31 pm van Kate

» Rate Avatar
Tulpen, Kracht van de liefde Emptyza apr 10, 2010 6:23 pm van Kate

» Westerly Winds
Tulpen, Kracht van de liefde Emptyza apr 10, 2010 5:44 pm van Kate

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op wo aug 30, 2023 9:43 am.

 

 Tulpen, Kracht van de liefde

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 7:00 pm

Dit is een heide met veel tulpen. De meeste worden hier verliefd... paard of mens.....
-
Ik(Jay) Typ even in ik vorm vind ik makkelijker
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Jay   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 7:05 pm

Jay:

Ik lag tussen de tulpen. Ik was hier ongeveer, Laat me even denken. Ongeveer 1½jaar geleden geweest. De tulpen waren ondertussen al hoog gegroot. Nu ongeveer 53 Centimeter. Ik vind het aardig groot, Komt hier ofzo geen tuinman? Ach, Natuurlijk niet! Gabana lag naast me. Gabana brieste en knabbelde aan wat tulpen. "Afblijven!" Ik gaf hem een tikje, Een heel klein zacht tikje. Ik zag dat ie ophield. "Goedzo" Ik gaf hem een snoepje. Er viel een lange stilte tot dat ik geritsel hoorde. "Hallo?" Mompelde ik. Ik hoorde niemand. "Tsss.. Ik ga even kijken. Blijf hier Gabana" Ik stond op en liep naar het geluid toe. Ik moest lachen er was een eekhoorn die met een rat aan het vechten was. Ik ging der vlak bij zitten en keek naar de natuur. "Wild.." Zei Ik Zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:18 pm

Kate voelde zich verschrikkelijk. Haar longen barstten haast uit elkaar van de inspanning en haar armen voelden alsof ze een kilometer uitgerekt waren. 'Des, alsjeblieft...' kreunde ze. Haar paard Destiny deed langzaam weer een paar stapjes vooruit en zakte toen plotseling in elkaar. Kate gilde en viel naast haar neer. 'Please, Des, come on..je kan het! Ik weet zeker dat we nu vlakbij de bewoonde wereld zijn,' zei ze met een verstikte stem van de tranen, die als een waterval langs haar wangen op de grond vielen. Terwijl Des' hoofd op haar knieen rustte keek ze om zich heen. Ze was in een....bloemenveld? Ze kroop wat dichter tegen haar paardje aan. Ze kon niets doen, dit was waarschijnlijk de plek waar het veulen geboren zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Jay   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:24 pm

Jay >.<:

Ik werd gebeten door het stomme beest. "Arghh, Niet nu!" Riep ik boos. Gabana schrok der van en ging gelijk staan, Hij liep rustig&Bang naar Jay. Volgens mij was die bang dat zijn baasje op hem boos zou zijn. Gabana duwde voorzichtig zijn snuit in Jay's nek. Ik moest lachen en viel tussen de tulpen weer. "Aah Hou op, Je bent vervelend" Zei ik lachend. Ik voelde wat adem in mijn nek. Gabana ging door en de Rat&Eekhoorn vondne het komisch zo te zien, Ze klommen ook op me. Was ik een dieren-attractie ofzo? Ik vond het wel goed. Tenslotte was ik een dierenvriend en zou ze niet zo snel pijn doen. Niet zo snel?! Nee ik bedoel nooit. Intussen op de stal was Shagur bezig met zijn box te slopen wat niet zo goed lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:29 pm

Kate hield op met huilen toen ze plotseling een stem hoorde. Snel sprong ze overeind en wilde op onderzoek uitgaan. Ze was alleen bang dat er juist in die paar seconden iets met Destiny zou gebeuren. Daarom bleef ze staan waar ze was en riep hard. 'Hallo, is daar iemand? Ik heb hulp nodig!' Ze beet even op haar lip en veegde haar tranen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Jay   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:33 pm

Jay

Ik was wel veder weg dan het meisje dat ik hoorde maar ik hoorde haar wel. Ik stond op. Ik liep door de bloemen. "Wat is der dan?" Schreeuwde ik van een afstand terug. Gabana wist dat er iets mis was en galopeerde voor uit. Hij brieste telkens ordinair. Hij was het niet maar hij wilde altijd stoer doen. Ik liep langzaam mee maar Gabana was al veder en stopte uit eindelijk bij Het meisje en het paard. Ik was nog steeds niet ver maar kwam al dichter bij.

-
Minimaal 3volle regels typen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:36 pm

Marianne was bezig met een rit op Digger ze schudden haar manen heen en weer. Marianne had geen cap op en Digger geen zadel of teugels alleen een touwtje om haar nek. Marianne hoorde iemand en Digger spitste haar oren. "Kom meis wijs me de weg" Digger ging over in draf en ging tussen de tulpen door naar het geschreeuw er lag een meisje met een paard. "Gaat het" vroeg Marianne bezorgt aan haar ze keek naar het meisje die duidelijk net gehuild heeft. Digger liep naar achteren en briest paniekerig ze was altijd bang in dit soort situatie's. "Ho meis het is niks" zo kalmeerde ze Digegr even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:41 pm

Jay liet Gabana terug lopen want ze stonden der al. "Nou Marianne ik zie wel dat je het alleen aan kan?" Hij wachtte niet op antwoord en liep weg. Ze had al hulp. Het is gemakkelijker hulp te accepteren van je eigen geslachtsdeel( Razz ) Jay had geen teugels of zadels bij Gabana omgedaan en liep weg door de tulpen. Gabana liep braaf met en nam steeds een bloemetje mee. Jay lachte, Hij zei wat tegen zijn paard. "Doe je of Ze wel of niet van je houdt?" Jay gaf hem een aai over zijn snuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:43 pm

Geschrokken keek Kate naar twee paarden en twee ruiters, die plotseling voor haar stonden. Ze kon nauwelijks uit haar woorden komen toen ze wilde uitleggen wat er was gebeurd en ze barstte opnieuw in tranen uit, wat eigenlijk helemaal niets voor haar was. Ze wees naar Destiny. 'Ze...ze kan elk moment bevallen,' bracht ze uit. 'En ik heb niets, geen geld, geen huis, geen stal en geen eten voor haar.' Ze keek om naar Des die een vreemd geluid maakte en snel keek ze onder haar staart. Geschokt keek ze naar een 'iets' wat op het punt stond om eruit te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:47 pm

Jay zag Gabana zijn hoofd schudden. "Goed dan, Leugenaar" lachte hij weer. Jay steeg op Gabana. Jay's paard was net een hond, Die luisterde niet naar teugels,bitten en zadels. Hij luisterde naar woorden. "Kom maar, Toe maar Jochie. Galop" Maar Gabana deed niks, Het schudde wild zijn hoofd. Jay zuchtte. "Wat is der nou weer?" Ze waren al 800meter Van Digger,Marianne,En het meisje vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:49 pm

Marianne gleed van de rug van Digger. Digger liep meteen naar de merrei Destiny en bleef bij haar om haar gerusttestellen. "Destiny en je veulen kunnen op De Bokkensprong staan samen met de andere paarden. Ze glimlachte en keek haar vriendelijk aan ze huilde weer. Digger brieste zacht en keek steunend naar Destiny zoals merrie's dat vaak doen bij een bevalling. Marianne keek naar Destiny ze had niks bij haar om haar staart vast te binden zodat het veulen er veilig uit kwam. Ze bedacht haar ineens wat het verband om haar arm kon ze doen het was nog schoon dus ze kon het om haar staart binden. Marianne haalde het verband van haar arm en bond het om Destiny's staart. "Rustig meid ik help je alleen" Marianne's arm kon weer gaan bloeden maar ze ging er niet dood aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:57 pm

Jay reed op Gabana weer naar Greatfull. Shagur was uit zijn box gebroken en galopeerde blij rond op de Manege. Stalknechten probeerde hem te vangen maar niemand lukte het hem om te vagen, Hij bokte je zo pijnlijk kapot. Jay kwam aan galopperen op Gabana. "Ik kan jullie ook nooit alleen laten!" Riep hij naar de oudste stalknecht die het meest Ervaren was. "Shagur Suiker en dutje" Shagur liep meteen braaf de stal in. Jay had zijn paarden op woorden getraint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 8:58 pm

Ze zuchtte diep. 'Dankjewel voor je hulp...' zei ze zacht. Ze keek nog even in de richting waar de andere ruiter net was verdwenen. Waarom ging hij zo plotseling weg? Ze haalde haar schouders op en draaide zich weer naar Destiny. Ze had nu belangrijkere zaken om over na te denken. Ze keek naar het meisje die haar hielp. 'Dit is mijn eerste bevalling,' zei ze aarzelend. 'Ik ben heel bang dat het fout zal gaan...' Ze kriebelde Des over haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:01 pm

Marianne keek om naar het meisje. "Ik heb maar met één geholpen van een manegepony toen ik 13 was hele tijd geleden dus" zei Marianne ze kalmeerde Destiny met haar stem en hoopte dat ze niet overspannen raakte. "Trouwens ik heet Marianne" zei ze tegen het meisje ze wist haar naam nog niet. Digger briesde in Marianne's nek en keek weer naar Destiny ze deet haar best. "Je kan bij mij slapen als je wilt" zei Marianne vriendelijk tegen haar ze was wel aardig maar kenden haar nog niet zo goed.

--

Je bent aangesteld als co-Moderator.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:03 pm

Jay zuchtte hij steeg van Gabana af. Hij liet gabana even in de weide. "Sorry, Dat ik zo uitviel. Ga maar door met je werk" Hij liep naar de stal. Jay hurkt bij Shagur. "Wat is der met jou? Wie mis je? Digger misschien?" Shagur begon gelijk in mijn gezicht te hinniken. Jay's haar ging gelijk omhoog staan. Hij draaide zijn hoofd weg. "Poeh Poeh, Ik ga jou tanden eens poetsen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:12 pm

'Kate,' zei ze zacht. Ze vond het lief dat Marianne aanbood om bij haar te slapen, maar eerst moest dat veulen eruit. 'Dank je voor je aanbod. Maar ik kan Des niet meer verplaatsen, ze kan elk moment bevallen ben ik bang...' Ze verschoof naar Destiny's achterkant en zag twee pootjes. 'Marianne, kijk!' zei Kate snel. 'Kun jij zien of het veulen goed ligt?'



---
Check nu ook op mn profiel Kate's foto Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:15 pm

Marianne keek goed en het veulen lag goed maar de beentjes waren wel erg dun. "Hij ligt goed" Marianne keek om naar Kate Destiny en het veulen konden bij hen gestalt worden en ze konden een warme stal krijgen en zelf een wei reseveren. Marianne ging op haar knieën en keek goed hoe het veulen er langzaam uitgeeldt. Digegr trappelde wild heen en weer en rende rondjes om Marianne en Kate heen het moest haar denken aan vroeger dact Marianne ze was nou eenmaal niet de beste in niet schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:16 pm

Char zie geen verschil Shocked
-

Jay liep naar de poetsset. Hij haalde der een oude tandenborstel uit, En liep naar de kraan. Jay maakte hem een beetje nat. Hij liep naar shagur en bukte, "Music?" Shagur begon te briesen. Jay lachte. "Dacht ik al" Hij liep naar de radio en deed hem aan. Er waren wat nummers van kesha,Black Eyed Peas en Jan Smit op. Bij Kesha begon Shagur met zijn staart te swingen. Jay poetste ondertussen zijn tanden. Gabana werd in de weide geborsteld door 1 van de stalknechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:27 pm

'Wauw....' fluisterde Kate, die vol ontzag keek naar het veulen dat eruit floepte. Ze hielp voorzichtig het vlies los te maken zodat het beestje kon ademen en bekeek het veulen. 'Het is een hengstje,' zei ze met een grijns en onverwachts omhelste ze Marianne. 'Dankjewel voor je hulp!' zei ze oprecht. Dolgelukkig keek ze hoe Des haar kind schoonlikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:31 pm

Marianne keek haar vriendelijk aan het was een mooie hengst geworden. Ze gaf Destiny een liefkozend klopje op haar hals. "Je hebt een goed veulen geworpen" zei ze. "Graag gedan hij is zeker mooi geworden en zal opgroeien tot een mooi sierlijk paard met de juiste opvoeding. Het was net als toen ze 13 was weer een betoverend moment als het veulentje eruit was en de moeder het schoonlikte. De merrie die ze geholpen had droeg de naam Semi ze is inmiddels dood maar had een goed leven het veulentje van haar heten Cody die heeft vast een goed leven nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:32 pm

Jay deed Shagur in zijn stal. "Aha, Daar is ie!" Hij liep naar buiten. Een man stapte uit de auto. "Jay Galloway?" Vroeg hij. "Dat ben ik" Zie Jay en liep naar de man. "Natuurlijk ga ik goed voor hem zorgen" Jay liep naar de trailer en haalde Quinn der uit. Jay voelde rondom Quinn's benen. "Stevig gebouwd. Hmm Ja ik neem hem" Jay gaf geld aan de man en zag dat hij Weg reed. Quinn brieste terwijl hij mee liep naar de stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:45 pm

Jay liep naar de manege van Marianne met Shagur. Hij vroeg aan 1 van de ruiters waar ze was. Ze hadden gezegt dat ze even weg was. Jay wachtte wel. Hij liep naar de stallen en aaide 1 van de paarden, Shagur begon aan het paard te snuffelen. Jay zag dat ze elkaar geen pijn deden maar meer soort gewoon aardig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Admin
Admin
Kate


Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gelderland

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Westerly Winds
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:50 pm

Kate was helemaal vertederd en hoorde eigenlijk niet wat Marianne zei, zo ging ze op in het beeld voor zich. Toch drong er iets anders door in haar hoofd en ze voelde zich weer somber worden: ze zat tot over haar oren in de problemen. Ze keek naar Marianne en zei zacht:'Ik zou het heel fijn vinden om je aanbod aan te nemen en de nacht op je stal door te brengen. Maar hoe komen we daar? Het veulen kan nog niet lopen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Admin
Admin
Jay


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 07-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Greatfull
Manege: /

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:53 pm

Jay wachtte nog. Hij had wel geduld, Jay pakte een DSi uit zijn zak en ging spelen. Shagur had zijn hoofd over de box-deur hangen en keek naar het paard. Jay moest daar soms lachen. Hij hield zijn rugzak op schoot, Daar zaten strikken in voor in je haar. Jay speelde veder op zijn DSi terwijl hij ondertussen op de paarden soms wel Lette. Shagur brieste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marianne
Admin
Admin
Marianne


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 24
Woonplaats : Zuid Holland-Boskoop

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Ceffylau Chwaraeon
Manege: De Bokkensprong

Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Emptyvr feb 12, 2010 9:59 pm

Marianne glimlachte naar Kate. Als het veulen niet kon lopen ging het niet maar ze lieten hem niet achter. "We kunnen niet naar de stal pas als hij kan lopen" zei ze maar was wat van plan. "Wacht even ben zo terug." Marianne sprong op Digger waarbij ze met een grote sprong in volle galop er vandoor ging ze hield het touwtje om haar nek vast en keek naar voren na enkele minuten kwam de stal in zicht. ze pakte haar rugtas en propte ervan alles in. Een paar dekens en twee slaapzakken. Ook kussens en wat je nodig had. Ze sprong weer op Digger en rende in volle galop terug. "Ik ben er" zei ze terwijl ze de spullen uit haar tas haalde. Het had ongeveer een half uur geduurt. Ze gaf een kussen en een slaapzak en een deken aan Kate en nog 2 dekens voor Destiny en het veulen. Voor haar zelf had ze ook alle spullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sporthorsesworld.aforumfree.com
Gesponsorde inhoud





Tulpen, Kracht van de liefde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tulpen, Kracht van de liefde   Tulpen, Kracht van de liefde Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tulpen, Kracht van de liefde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sport Horses World :: Wereld :: Bloemenveld-
Ga naar: